Regulamin
I Informacje ogólne
1.Sklep internetowy pod adresem www.koralik.com.pl prowadzi sprzedaż za pomocą sieci Internet.
Zamówienia przyjmowane są i realizowane tylko za pomocą korespondencji wysyłanej na adres biuro@koralik.com.pl
2.Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
3.Przyjęte zamówienie zostaje potwierdzone za pomocą e-maila zwrotnego.
4.Produkty są wyrobami ręcznie robionymi. Niewielkie różnice wymiaru, odcienia, kształtu dodatków w porównaniu do podanych na stronie internetowej są dla tych wyrobów charakterystyczne i nie stanowią ich wady. Kolorystyka dodatków , np. barwa ozdobnych tasiemek lub elementów naklejanych, może ulegać niewielkiej zmianie, cały czas pozostając w tej samej gamie kolorystycznej. Produkty zamawiane są wg stałej numeracji producenta; nie mamy wpływu na intensywność natężenia koloru czy drobne różnice w kształcie elementów.
5.Pomiędzy projektem a gotowym wydrukiem mogą wystąpić minimalne różnice kolorystyczne, które zależą od indywidualnych ustawień monitora. Nie może to być postrzegane jako wada i nie jest przedmiotem reklamacji.
6.Informujemy, iż pomiędzy tzw. " wydrukiem próbnym" a całościowym wydrukiem papeterii ślubnej i okolicznościowej, mogą pojawić się nieznaczne różnice kolorystyczne, pod wpływem zmieniających się czynników atmosferycznych, zmieniając technikę w druku cyfrowym w danym momencie produkcji. Nie jest to wada produktu i nie podlega reklamacji
7.Produkty oferowane w naszym sklepie www.koralik.com.pl są produktami wykonywanymi ręcznie, łącznie z docinaniem, bigowaniem, klejeniem. Niewielkie różnice występujące w poszczególnych elementach wynikają z pracy ręcznej i nie stanowią ich wady.
8.Zdjęcia produktów są wykonywane przez właściciela sklepu koralik.com.pl. Zdjęcia produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Zastrzegamy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu zabronione.
II Zamówienie
1.Minimalna wartość zamówienia dla których wykonywana jest personalizacja produktu, jest określona dla zaproszeń, winietek, zawieszek, podziękowań dla gości - wynosi ona 10 sztuk z jednego rodzaju i z jednakową treścią.
2. W naszym sklepie istnieje możliwość zakupu pojedynczej sztuki produktu - obowiązuje tylko przy kategorii zaproszenia w ramach
tzw." serwisu próbkowego". Próbki- zaproszenia nie posiadają indywidualnej personalizacji tekstu drukowanego. Klient wybiera kolorystyke czy też wzór produktu, a tekst drukowany jest tekstem losowym.
3. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej akceptacji całego zamówienia.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego akceptacji całego zamówienia i dokonaniu płatności za zakupiony towar na wskazany rachunek bankowy Sklepu.
4. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 7 dni.
5. Dodruk zamówienia
Sugerujemy zamówienie kilku sztuk zaproszeń więcej, niż w wyliczonej liście. Przy zaproszeniach z personalizacją dobrym pomysłem jest zamówienie również kilku wykropkowanych .
Dodruk to mimimum 10 sztuk danego produktu. Dodruk wykonujemy na podstawie uprzednio zaakceptowanego projektu ( z wcześniejszego zamówienia) , chyba że przy złożeniu zamówienia zostaną ustalone wcześniej zmiany.
Przy dodruku mogą wystąpić różnice kolorystyczne - związane jest to z pracą drukarni i automatycznym ustawianiem palety kolorów przy wydrukach.
III Realizacja
1.Firma działa jako sklep internetowy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od wpłaty przez kupującego za zakupiony towar. Sprzedaż odbywa sie wyłącznie poprzez sklep internetowy, nie posiadamy sprzedaży bezpośredniej.
email biuro@koralik.com.pl
2. Po dokonaniu zakupu drogą elektroniczną na adres biuro@koralik.com.pl posimy o przesłanie specyfikacji do wykonania projektu graficznego.
W przypadku produktów z kategorii nie wymagających indywidualnych zmian w formularzu podajemy numer produktu i ilość.
3.Projekty graficzne.
Na podstawie otrzymanych informacji przygotowujemy projekt graficzny. Przesyłamy go w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty. Przesyłamy projekt graficzny zaproszenia z jedną wersją tekstu.W przypadku zaproszeń w obcej wersji językowej – nie wykonujemy tłumaczeń – możliwe jest jedynie wykonanie projektu na podstawie gotowego tekstu zaproszenia przesłanego przez klienta. Przygotujemy wzór spersonalizowanego tekstu do sprawdzenia (weryfikacja ew. literówek, błędów stylistycznych i merytorycznych). Na tym etapie dokonujemy wszelkich zmian sugerując się Państwa uwagami. Podsyłana przez klientów lista gości powinna być w formie odmienionej pasującej do tekstu zaproszenia. Nie wprowadzamy zmian, nie poprawiamy błędów w podesłanej personalizacji.
W cenie zamówienia zaproszeń wykonujemy 2 projekty graficzne ( zmiany układu i czcionek)
W przypadku konieczności wykonania większej ilości projektów graficznych pobierana jest opłata w wysokości 10 zł za każdy kolejny projekt.
Po otrzymaniu projektu w ramach zamówienia klient ma prawo do wprowadzenie maksymalnie 2 poprawek/modyfikacji. Każdorazowe wprowadzanie poprawek i kolejne modyfikacje wydłużają czas realizacji zamówienia. Projekty modyfikujemy na bieżąco wg. kolejności zgłoszeń. Wprowadzenie kolejnych poprawek, modyfikacji może potrwać kolejne 2 dni robocze.
Wprowadzenie kolejnej poprawek i/lub modyfikacji jest dodatkowo płatne (10 zł za każdy wykonany projekt).
W cenie wykonujemy obróbkę jednego zdjęcia do jednego wzoru. Nie wykonujemy fotomontaży. Każde kolejne przesłane to dodatkowa opłata 15 zł. Prosimy o sprawdzenie projektu i tekstu, gdyż po zaakceptowaniu do druku nie wprowadzamy poprawek. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.
Dla klientów przygotowujemy podglądy graficzne realizowanych projektów. Nie wysyłamy plików umożliwiających powielanie , kopiowanie wykonanego projektu. Projekty do samodzielnego wydruku nie podlegają sprzedaży. Pliki źródłowe są własnością firmy "Koralik" i nie sa udostępniane klientom.
4.Czas realizacji
W przypadku produktów nie wymagających projektu graficznego realizacja to 5 dni roboczych.
Produkty z kategorii zaproszeń okolicznościowych,papeterii ślubnej, kart okolicznościowych ( to od 10 do 14 dni roboczych rozpoczętych od momentu zaakceptowania projektu i wpłaty ( w zależności od tego co było ostatnie)
W przypadku niemożliwości realizacji zamówienie w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
5. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT. Na życzenie Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę VAT, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane do sporządzenia faktury VAT.
IV Wysyłka
Prosimy o zamawianie w odpowiednim czasie , pamiętając o tym, że oprócz terminu realizacji jest również czas dostarczenia przesyłki. Przesyłki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku. Nie ponosimy odpowiedzialności za terminowość dostarczania paczek. W przypadku, jeżeli przesyłka ma zostać wysłana za granice Polski prosimy o kontakt celem uzgodnienia jej koszów.
Przesyłki wysyłamy za pomocą poczty polskiej i firm kurierskich. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką kupujący pokrywa koszt jednej wysyłki niezależnie od ilości zamawianych przedmiotów.
Odbiór osobisty: Łódź - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru
V Zakup próbek
Możliwość zakupu próbki produktów spośród dostępnych w dziale zaproszeń ślubnych i okolicznościowych.
Próbki są płatne według cennika zamieszczonego przy poszczególnych modelach. Tekst i czcionka zaproszenia przesyłany losowo. Zakup " próbki " dotyczy tylko zaproszeń.
VI Reklamacja i zwrot towaru
Nie przyjmujemy zwrotów produktów tworzonych na indywidualne zamówienie kupującego a więc personalizowanych według podesłanych informacji.
W przypadku reklamacji zwracający zakupiony towar –po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sklepem ,
nadaje na swój koszt na adres sklepu przesyłkę wraz z dowodem zakupu. Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 14 -dniowym od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu. Koszt przesłanego towaru pokrywa kupujący, a sprzedawca zwraca koszty dostawy stanowiące równowartość najtańszego sposobu dostarczenia przsyłki do klienta.
Nie wysyłamy i nie odbieramy paczek za pobraniem oraz nie przyjmujemy przesyłek nadanych na koszt adresata.
W przypadku powstania błędów w druku, powstałych z winy Sklepu, Zamawiający ma prawo dokonać zwrotu towaru w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sklep nada paczkę pocztową zwrotną do Zamawiającego wraz z poprawionym lub nowym towarem. ( przesyłki Poczta Polską)
Reklamacji nie podlegają:
- Błędy drukarskie w zaakceptowanym przez Państwa wcześniej projekcie
- Drobne różnice w odcieniach wydruku oraz w porównaniu do projektów wysyłanych drogą elektroniczną
- Wielkość, czytelność czcionki (wszelkie uwagi prosimy zgłaszać przed zaakceptowaniem projektu zaproszenia)
- Odcień papieru, wstążek i innych dodatków (w rzeczywistości kolory mogą nieznacznie odbiegać od tych przedstawionych na aukcji ze względu na różne ustawienia monitora)
- Zniszczenia towaru, które powstały wskutek uszkodzenia opakowania podczas transportu oraz terminowość ich dostarczenia ,przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. (w takim wypadku klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji i spisania protokołu w chwili odbioru przesyłki u kuriera lub listonosza.)
Klient odbierający zamówienie osobiście ma możliwość obejrzenia poprawności zamówienia a w przypadku przesyłki kurierskiej ma obowiązek rozpakowania przesyłki przy kurierze, by zweryfikować jej zawartość .
VII